
Zamów pozycjonowanie Krakow na ERROR
Istnieją trzy główne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie Long Tail, to znaczy na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie okresowe.
Pozycjonowanie Lokalne
W tym pozycjonowaniu kluczowe jest połączenie frazy z nazwą konkretnej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można uwzględnić zazwyczaj:
– państwo (np. “kompozytor Polska”)
– miejscowość (“klub fitness Kraków”)
– dzielnicę (“sklep RTV Sadyba”)
Pozycjonowanie lokalne doskonale zda egzamin w działaniach dla przedsiębiorstw lokalnych, które adresują swoją ofertę tylko do osób mieszkających na tym samym obszarze. Taka metoda pozycjonowania jest wykorzystywana także wtedy, gdy przedsiębiorstwo ma niewielki budżet reklamowy i nie ma możliwości konkurować na frazy niezawierające dopasowania lokalnego, np. zamiast “nauka gry na fortepianie“, to “nauka gry na fortepianie Kraków”.
Pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon
Inny model pozycjonowania to słuszne i wypróbowane wyjście dla posiadaczy niskich budżetów na reklamę. Za sprawą należytego dobrania słów kluczowych, nie tylko uda się wejść w niszę powiązaną z interesującą nas branżą, ale również stawki za reklamę w Google Ads ulegną znacznej redukcji. Pozycjonowanie Long Tail oznacza także znacznie mniejszą konkurencję. Ważne jest także to, iż rośnie tendencja do wprowadzania dłuższych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– smartfon Huawei P20 biały,
– obuwie Nike Tanjun czarne sklep online,
– golarka Philips S5400 szara.
Pozycjonowanie na długi ogon jest niezmiernie istotne w szczególności dla sklepów działających w sieci. Przy użyciu tego typu fraz, sklepy mające w swojej ofercie bardzo obszerny asortyment towarów mogą efektywniej piąć się na wysokie pozycje w Google.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe odgrywa szczególną funkcję przed okazjonalnymi albo cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Światowe Dni Młodzieży, Dzień Kobiet czy Zielone Świątki. Ten rodzaj pozycjonowania jest bardzo skuteczny, jeżeli popularna w konkretnym czasie fraza zostanie znaleziona i wykorzystana odpowiednio wcześnie. Na ogół pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w sektorze turystyki oraz gastronomii. W większości wypadków należy zainicjować je na 2-3 miesiące przed wybranym wydarzeniem, żeby Google zdążyło zaindeksować nową czy też zmodyfikowaną treść strony.
Lokalizacja:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]