Zastanawiasz się, jak wybrać agencję SEO? Poznaj rady Google

Istotne informacje o tym, jak wybrać agencję SEO. Przekonaj się!

Kiedy prowadzisz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, z pewnością po czasie rozmyślasz o tym, co zrobić, żeby była ona widoczna na samym topie wyników wyszukiwania. Wiadomo wszak, że współcześnie widoczność w internecie jest jednym z warunków sukcesu, gdyż to właśnie tu duża grupa klientów po raz pierwszy przeczyta o twojej działalności. Jak wobec tego znaleźć solidną firmę SEO? Należy posłuchać sugestii profesjonalistów, a najlepiej samego Google.

Jak zatrudnić solidną firmę SEO? Google przygotowało o tym kurs

Nie da się ukryć, że cały sektor usług SEO, a więc działań skupiających się na optymalizacji stron www pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i cały czas rozkwita w zasadzie tylko za sprawą Google. Pomimo występowania innych opcji, jak między innymi Rambler, Yandex bądź Bing, nadal liczą się pozycje uzyskane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje zaistnieć w internecie, musi pracować na swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku branż, gdzie konkurencja jest mocna, zazwyczaj jest to niełatwe bez konsultacji z fachowcami z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc osobom, dla których koncepcja SEO jest kompletną nowością, i nakręciło krótki kurs, jak zatrudnić solidną agencję SEO.

Czym według Google wyróżnia się solidna firma SEO?

Maile Ohye, pracownik, Google z przeszło dziesięcioletnim stażem, w prosty sposób naświetla, jak zatrudnić rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród głównych cech m.in.:

  • rozpoczęcie pozycjonowania i optymalizacji od zrozumienia, w jaki sposób klient prowadzi swój biznes, jakie są jego cele oraz kto jest jego najsilniejszą konkurencją,
  • zdolność szacowania budżetu oraz czasu niezbędnego do wykonania planowanych wdrożenia,
  • udzielenie stronie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad zwiększeniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie prowadzonych wdrożeń, np. poprzez cykliczne raporty oraz stały dostęp do statystyk strony,
  • zagwarantowanie witrynie wsparcia technicznego i prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • dbałość o całościową widoczność strony www, a nie wyłącznie pozycjonowanie w wyszukiwarce na konkretne frazy.

Pracownica firmy Google zaznacza również, iż solidna agencja SEO nigdy nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procedurą długofalowym, nieraz dającą większe rezultaty najczęściej po kilku miesiącach działań.

Copyright © . All Rights Reserved