Zwiększenie widoczności strony za pomocą PBN

Potrzebujesz szczegółowych wiadomości o private blog network? Świetnie trafiłeś! Zajrzyj na https://pbnmarket.pl.

Aby konsument spostrzegł twój biznes musisz nie tylko posiadać stronę firmową, lecz także zatroszczyć się o jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Do tego bardzo ważna jest treść strony i to czy regularnie publikowane są na niej kolejne wyczerpujące i pomocne dla odbiorcy artykuły. Jednak nie wolno także zignorować tzw. link buildingu, innymi słowy pozyskiwania linków kierujących na stronę. Jedną z metod link buildingu jest zastosowanie PBN-ów – prywatnych sieci serwisów.

PBN – użyteczne jako element szerszej strategii reklamowej

PBNy są prywatne, bo są zakładane i administrowane przez jeden podmiot (z reguły przez firmę SEO bądź sporą agencję marketingową), który troszczy się o jakość dostępnych tam tekstów. PBNy są zazwyczaj używane jako część szerokiej strategii reklamowej, co jest bardzo istotne, bo najlepsze rezultaty ich zastosowania zauważa się w odniesieniu do stron, które są prawidłowo zoptymalizowane pod kątem zawartości oraz technicznym. Prywatne sieci blogów nie tylko dają możliwość pozyskania dużej liczby linków przychodzących do witryny, ale także na ich zróżnicowanie, co jest pozytywnie postrzegane przez algorytmy wyszukiwarek. Słabym punktem PBNów jest niestety to, że ich wykonanie wymaga znacznych nakładów finansowych, a następnie konieczne jest poświęcenie mnóstwa godzin na zachowanie ich w odpowiedniej jakości.

Artykuły z canonicalem i wizytówki NAP, czyli jak wykorzystać potencjał PBN

Prywatne sieci blogów świetnie zdadzą egzamin w pozycjonowaniu lokalnym, bo można przy ich użyciu zamieszczać tematyczne artykuły sponsorowane będące wizytówką NAP. Co to NAP? To praktycznie każde miejsce online, gdzie zaprezentowane są kluczowe dane kontaktowe firmy – jej adres, telefon czy e-mail i pełna nazwa. Na przykład wizytówka Google Moja Firma jest NAP-em, ale jest nim też profil w mediach społecznościowych, zakładka w ogólnodostępnym rejestrze firm bądź artykuł, w którym podano firmowe dane kontaktowe.

Inny efektywny sposób na skorzystanie z potencjału PBNów to artykuły z linkiem kanonicznym. Polegają one na republikacji rzetelnych artykułów z podaniem odnośnika do oryginalnego tekstu oznaczonego jako tag “rel=canonical”. W tej sytuacji algorytmy wyszukiwarek z reguły oceniają lepiej wartość oryginalnego wpisu, gdyż napotykanie linków do niego na rozmaitych stronach w sieci postrzegają jako znak, iż pod wymienionym adresem kanonicznym opublikowane zostały przydatne, godne uwagi teksy. Artykuły z linkiem kanonicznym najlepiej sprawdzają się przy tekstach z branż YMYL (Your Money Your Life), w których istotne jest zdobycie wysokiego autorytetu, czyli tych powiązanych w szczególności z doradztwem finansowym, bieżącymi wydarzeniami, doradztwem prawnym i zdrowiem.

PBN Market Skuteczny linkbuilding SEO

Copyright © . All Rights Reserved