
Pawilony są pomocne w każdym przedsiębiorstwie zajmującym się handlem. Stanowią przedłużenie sklepu stacjonarnego albo też mogą być nadrzędnym miejscem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się podczas giełd i podobnych imprez, a oprócz tego, dzięki mobilności i łatwemu montażowi, wykorzystuje się je na przykład do prowadzenia sprzedaży na sezonowych wyprzedażach lub w miejscowościach letniskowych. By pawilon handlowy dobrze pełnił swoje funkcje, powinien być odpowiednio dobrany do potrzeb użytkownika. Na co więc zwrócić uwagę przy jego doborze?
Pawilon handlowy – jak wybrać?
W ofercie producentów znajdziemy różne warianty mobilnych pawilonów handlowych. Każdy z nich zalicza się do jednej z 2 grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami oraz namiotowych. Te pierwsze wykonywane są na przykład z drewna bądź płyty obornickiej. Charakteryzują je względnie szybki montaż, jednakże ich mobilność jest znacznie mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są też od nich znacznie droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję kas biletowych, portierni bądź kiosków.
Pawilon namiot – czemu warto go posiadać?
Jeżeli pawilon handlowy ma być raz za razem przenoszony lub najważniejsza jest dla nas cena, najodpowiedniejszą opcją będzie pawilon namiot. W przeciwieństwie do popularnej opinii, tego rodzaju konstrukcje charakteryzują się znaczną wytrzymałością, będąca rezultatem użycia do ich produkcji najwyższej klasy materiałów. Zarówno rury, z których wyprodukowane są szkielety, jak i powłoki, wykazują odporność na niekorzystne warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne. To sprawia, że namiotowy pawilon handlowy, jeśli będzie należycie konserwowany, posłuży wiele lat – nawet przy częstym użytkowaniu.